4h träningspass + 1h efter

vakna kollar ut ser att de e riktigt bra väder ute, man bli så glad! o extra gla när man ska va ute i nå timmar o träna när de e fint väder! :)
första passe va de crosspass, för mej o rebecka vart de  45 min rullskider klassiskt, ja fick skjutsa rebecka ut för alla backar! haha fan va snabbt de gick ner för i de långa  backarna! haha ;D men kul va de! sen så i Bruks så vart de te att byta te löpskor, för då skulle vi ut på fjälle o springa, vi tog oss upp på knallen, ;P hehe duktiga vi va när vi klättrade! :) hihi sen så bar de iväg tebak te Ramundberget lr ja va ska man säga hehe de tog tid innana vi va tebak! men innan vi va tebak så kom vi te "mickelinas värld" som vi sprang på! ;D hihi men löpningen vart 3h o 25minuter så hela passe vart 4h o 10min! yes as nice!? :O :P hehe lite drygt vart de i mitten av passe men roligare på slutet.
vi hann in duscha sticka iväg o äta vila ca 1 timme o sen va de ba att byta om o sticka ut igen på ett stakpass A1 hehe ja, va ska man säga! haha! rebecka o ja va helt slut, o skratt vart de lite me i början, o hon ha ju så trööööga rullskider på klassiskt me! så ja fick ta tag i na när vi skulle utför! ojoj, sen sista biten vart de att vi åkte me varsin skida, så ja hade en trög skida o en av mina lätta o rebecka en av sina o en av mina, ojoj , man märker verkligen skillnad! :O men gla vart man när ma såg johanna uppe på backen me bussen så vi fick åka me henne tebak för vi va helt slut!
sen skulle vi alla ha möte me tränarna o se lite på filmer som dom hade spela in på oss när vi åkte! så klart så fick ja o rebecka se sist! för vi kom o åkte sist av alla! så de va ba 5 min kvar av kvällsfikat, så ja fick ta rebecka på ryggen o springa för hon hade ont i "fån" ;D haha som på SVENSKA e tån! ;D haha skratta så otroligt mkt när vi fika o trött va vi! ojojoj....
men nu komma de nån bild från 4h 10min  passet!
tjao!!!!
skriver nå kanske ikv igen om dagens pass, o hur de gick för Rebecka o hennes fån! ;D
KRAM MAGGI
stolt efter att ha klättrat en bit! :P
Duktiga Rebecka som klättrar!
om ni int tycker de ser så brant ut så va de jäkligt brant ändå! :O :P
hihi jaaa, kul väg hem vart de me! ;D
jag e Mummel o Rebecka e Rabarber :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0